sty 26 2009

obama


Komentarze: 0

WASZYNGTON - Prezydent Barack Obama naciska na silniejsze ograniczenie emisji gazów cieplarnianych, mówiąc, że chce, meteorologist aby ułatwić członkowskich, takich jak Kalifornia podjąć ostrzejsze zasady wydajności paliwa niż federalne normy.

Obama powiedział Białej House gromadzenia, że "Ameryka nie ponosi zakładnikiem malejących zasobów." On powiedział, że rząd musi działać z państwami - a nie przeciwko nim - na ostrzejsze normy paliwa dla samochodów osobowych i ciężarowych.

Powiedział Kalifornii i kilku innych państw, starałem się stworzyć ostrzejsze normy emisji zanieczyszczeń, ale że "Waszyngton stanął na ich drodze."

Obama powiedział poniedziałek, że obecnie chce Agencję Ochrony Środowiska do drugiego patrzeć na decyzje odmawiając zgody na stwierdza się wyższe standardy.

THIS IS A BREAKING NEWS meteo media UPDATE. Sprawdź wracam do dalszych informacji. AP wcześniej historia jest poniżej.

WASHINGTON (AP) - Prezes Barack Obama jest gotów dać więcej swobody państw do ograniczenia emisji zanieczyszczeń pochodzących z samochodów osobowych i do rządu federalnego ruchu na paliwo standardów wydajności, które mogłyby remake sektora motoryzacyjnego.

Obama jest gotowy, aby ogłosić swoje plany później poniedziałek w Białym Domu, twierdzą urzędnicy znać szczegóły, które wypowiedział pod warunkiem anonimowości, aby uniknąć wstępnych empting prezydent.

Uwagę na energii pochodzi jak Obama głów w jego pierwszy pełny tydzień jako prezydent, z porządku obrad zdominowany przez gospodarczy woes i pchania się ogromnym bodźcem planu przez Kongres.

W jednym z kluczowych przenieść, Obama ma na celu niech Kalifornii i innych stanów własnych norm emisji z rury wydechowej - bez konieczności uzyskania zwolnienia od ochrony środowiska administracji, co miało miejsce. Polityka zmian byłoby dostarczyć innym alternatywą dla zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych, głównie var deg selv fullt og helt dwutlenku węgla, który przyczynia się do globalnego ocieplenia. To również byłoby cofnięcie Bush erze polityki pakowane przeszkód prawnych do Kalifornii's go-to-sam stanowiska.

A w innym zmian polityki, Obama może nakazać Departament Transportu do wprowadzenia krótkoterminowych zasady, w jaki sposób można poprawić samochodów paliwooszczędnych ich nowych modeli.

A rzeczniczka dla Domu Mniejszości Leader John Boehner zwany ogłoszenie słabo czasowym i źle pomyślane.

"Nasz naród jest samochodów walczącym - drastycznie restrukturyzacji i redukcja etatów tylko pobyt wsparcie płynności finansowej", powiedziała Antonia Ferrier, naciśnij sekretarz do Ohio Republikańskiej. londra A teraz są zmuszone wydawać miliardy dolarów, aby spełniać normy emisji Kalifornii, zamiast korzystać z tych pieniędzy, aby zapisać amerykańskich miejsc pracy ".

Gloria Bergquist, a rzeczniczka dla sojuszu Producentów Samochodów, która reprezentuje General Motors, Toyota, Ford, Chrysler i inne, przemysł powiedział kierownictwo były szczegóły, ale oczekują, że wsparcie "podejście, że mosty federalnym i stanowym obawy o zużyciu paliwa i emisji CO2. "

W dniu emisji spalin, Clean Air Act daje Kalifornii specjalnego organu do uregulowania pojazdu zanieczyszczeń, ponieważ stan zaczął regulowania takiego zanieczyszczenia przed rządem federalnym zrobił. Ale federalnego zwolnienie jest nadal wymagane, jeśli zwolnienie jest udzielane, inne państwa mogą zdecydować się na przyjęcie Kalifornii norm lub federalny nich.

Ale w 2007 r. administracja Busha's Environmental Protection Agency nyheder zaprzeczył Kalifornii wniosek, uzyskania pochwały od sektora motoryzacyjnego, ale dotykając off burzą dochodzeń i postępowań sądowych z Demokratów i grup ekologicznych, którzy utrzymywali, odmowę oparta była na polityczne zamiast naukowych powodów.

Kalifornia proponowanych ograniczeń zmusza samochodów do ograniczenia emisji gazów cieplarnianych o 30 procent w nowych samochodów osobowych i lekkich ciężarówek w 2016.

Co najmniej 13 innych państw - Arizona, Connecticut, Maine, Maryland, Massachusetts, New Jersey, Nowy Meksyk, Nowy Jork, Oregon, Pennsylvania, Rhode Island, Vermont i Waszyngton - już przyjęte normy Kalifornii i były one pod uwagę innych, też.

W zeszłym cannes tygodniu, Gov Kalifornii Arnold Schwarzenegger, a Republikańskiej, skierowała pismo do Obama prosząc go do Kalifornii i innych państw zgody trudne do wdrożenia norm emisji z rury wydechowej. Schwarzenegger powiedział Obama "ma wyjątkową okazję do wsparcia zarówno prekursorskiej przywództwa tych państw Ameryki i przejść do globalnego przywództwa w kwestii zmian klimatu."

Obama będzie bezpośrednie EPA regulatorów do ponownego zbadania sprawy Kalifornii. Formalne proces będzie wymagać czasu, ale oczekuje się, że kończy się w stanach "łaska. Administracja Busha odrzuciła wniosek na podstawie tego, że krajowe paliwa efektywności strategii będzie lepiej - to samo stanowisko sektora motoryzacyjnego wziął.

Samochodów utrzymywał byłoby niemożliwe do projektowania samochodów do tego, co oni określany jako "mozaikę" różnych standardów w całym kraju.

Jako kandydat na prezydenta, Obama zobowiązał się do unieważnienia EPA odmowę, co po raz pierwszy w USA w pełni zaprzeczyć Kalifornii zanieczyszczenia kontroli zwolnienia zgodnie Clean Air Act, po wielu wcześniejszych zezwoleń.

"Na początku tego procesu i kierowanie EPA pent var przegląd administracji Busha brak działania, prezes Obama skręca rządu federalnego w życie pozytywnych zmian, a nie na drodze", powiedział Sierra Club Dyrektor zarządzający, Carl Papież.

Obama jest również zamówić nowe wytyczne dotyczące zużycia paliwa. Prawo wymaga, aby do 2020 roku, nowe samochody osobowe i ciężarowe spełniają normę 35 mil na galon, o 40 procent wzrost status quo. Ale administracja Busha nie określono wykonawczych w celu wsparcia tej ustawy.

Prezydent w poniedziałek Oczekuje met się również, że wnioski tout mówi zwiększyłyby czystych źródeł energii, a także produkujące bardzo potrzebnych miejsc pracy w tak zwanych "zielonych" branż.

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz