obama
Komentarze: 0
WASZYNGTON - Prezydent Barack Obama naciska na silniejsze ograniczenie
emisji gazów cieplarnianych, mówiąc, że chce, meteorologist aby ułatwić
członkowskich, takich jak Kalifornia podjąć ostrzejsze zasady
wydajności paliwa niż federalne normy.
Obama powiedział Białej House gromadzenia, że "Ameryka nie ponosi
zakładnikiem malejących zasobów." On powiedział, że rząd musi działać z
państwami - a nie przeciwko nim - na ostrzejsze normy paliwa dla
samochodów osobowych i ciężarowych.
Powiedział Kalifornii i kilku innych państw, starałem się stworzyć
ostrzejsze normy emisji zanieczyszczeń, ale że "Waszyngton stanął na
ich drodze."
Obama powiedział poniedziałek, że obecnie chce Agencję Ochrony
Środowiska do drugiego patrzeć na decyzje odmawiając zgody na stwierdza
się wyższe standardy.
THIS IS A BREAKING NEWS meteo media UPDATE. Sprawdź wracam do dalszych informacji. AP wcześniej historia jest poniżej.
WASHINGTON (AP) - Prezes Barack Obama jest gotów dać więcej
swobody państw do ograniczenia emisji zanieczyszczeń pochodzących z
samochodów osobowych i do rządu federalnego ruchu na paliwo standardów
wydajności, które mogłyby remake sektora motoryzacyjnego.
Obama jest gotowy, aby ogłosić swoje plany później poniedziałek w
Białym Domu, twierdzą urzędnicy znać szczegóły, które wypowiedział pod
warunkiem anonimowości, aby uniknąć wstępnych empting prezydent.
Uwagę na energii pochodzi jak Obama głów w jego pierwszy pełny
tydzień jako prezydent, z porządku obrad zdominowany przez gospodarczy
woes i pchania się ogromnym bodźcem planu przez Kongres.
W jednym z kluczowych przenieść, Obama ma na celu niech Kalifornii
i innych stanów własnych norm emisji z rury wydechowej - bez
konieczności uzyskania zwolnienia od ochrony środowiska administracji,
co miało miejsce. Polityka zmian byłoby dostarczyć innym alternatywą
dla zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych, głównie var deg selv fullt og helt dwutlenku węgla,
który przyczynia się do globalnego ocieplenia. To również byłoby
cofnięcie Bush erze polityki pakowane przeszkód prawnych do
Kalifornii's go-to-sam stanowiska.
A w innym zmian polityki, Obama może nakazać Departament
Transportu do wprowadzenia krótkoterminowych zasady, w jaki sposób
można poprawić samochodów paliwooszczędnych ich nowych modeli.
A rzeczniczka dla Domu Mniejszości Leader John Boehner zwany ogłoszenie słabo czasowym i źle pomyślane.
"Nasz naród jest samochodów walczącym - drastycznie
restrukturyzacji i redukcja etatów tylko pobyt wsparcie płynności
finansowej", powiedziała Antonia Ferrier, naciśnij sekretarz do Ohio
Republikańskiej. londra A teraz są zmuszone wydawać miliardy dolarów, aby
spełniać normy emisji Kalifornii, zamiast korzystać z tych pieniędzy,
aby zapisać amerykańskich miejsc pracy ".
Gloria Bergquist, a rzeczniczka dla sojuszu Producentów
Samochodów, która reprezentuje General Motors, Toyota, Ford, Chrysler i
inne, przemysł powiedział kierownictwo były szczegóły, ale oczekują, że
wsparcie "podejście, że mosty federalnym i stanowym obawy o zużyciu
paliwa i emisji CO2. "
W dniu emisji spalin, Clean Air Act daje Kalifornii specjalnego
organu do uregulowania pojazdu zanieczyszczeń, ponieważ stan zaczął
regulowania takiego zanieczyszczenia przed rządem federalnym zrobił.
Ale federalnego zwolnienie jest nadal wymagane, jeśli zwolnienie jest
udzielane, inne państwa mogą zdecydować się na przyjęcie Kalifornii
norm lub federalny nich.
Ale w 2007 r. administracja Busha's Environmental Protection
Agency nyheder zaprzeczył Kalifornii wniosek, uzyskania pochwały od sektora
motoryzacyjnego, ale dotykając off burzą dochodzeń i postępowań
sądowych z Demokratów i grup ekologicznych, którzy utrzymywali, odmowę
oparta była na polityczne zamiast naukowych powodów.
Kalifornia proponowanych ograniczeń zmusza samochodów do
ograniczenia emisji gazów cieplarnianych o 30 procent w nowych
samochodów osobowych i lekkich ciężarówek w 2016.
Co najmniej 13 innych państw - Arizona, Connecticut, Maine,
Maryland, Massachusetts, New Jersey, Nowy Meksyk, Nowy Jork, Oregon,
Pennsylvania, Rhode Island, Vermont i Waszyngton - już przyjęte normy
Kalifornii i były one pod uwagę innych, też.
W zeszłym cannes tygodniu, Gov Kalifornii Arnold Schwarzenegger, a
Republikańskiej, skierowała pismo do Obama prosząc go do Kalifornii i
innych państw zgody trudne do wdrożenia norm emisji z rury wydechowej.
Schwarzenegger powiedział Obama "ma wyjątkową okazję do wsparcia
zarówno prekursorskiej przywództwa tych państw Ameryki i przejść do
globalnego przywództwa w kwestii zmian klimatu."
Obama będzie bezpośrednie EPA regulatorów do ponownego zbadania
sprawy Kalifornii. Formalne proces będzie wymagać czasu, ale oczekuje
się, że kończy się w stanach "łaska. Administracja Busha odrzuciła
wniosek na podstawie tego, że krajowe paliwa efektywności strategii
będzie lepiej - to samo stanowisko sektora motoryzacyjnego wziął.
Samochodów utrzymywał byłoby niemożliwe do projektowania
samochodów do tego, co oni określany jako "mozaikę" różnych standardów
w całym kraju.
Jako kandydat na prezydenta, Obama zobowiązał się do unieważnienia
EPA odmowę, co po raz pierwszy w USA w pełni zaprzeczyć Kalifornii
zanieczyszczenia kontroli zwolnienia zgodnie Clean Air Act, po wielu
wcześniejszych zezwoleń.
"Na początku tego procesu i kierowanie EPA pent var przegląd administracji
Busha brak działania, prezes Obama skręca rządu federalnego w życie
pozytywnych zmian, a nie na drodze", powiedział Sierra Club Dyrektor
zarządzający, Carl Papież.
Obama jest również zamówić nowe wytyczne dotyczące zużycia paliwa.
Prawo wymaga, aby do 2020 roku, nowe samochody osobowe i ciężarowe
spełniają normę 35 mil na galon, o 40 procent wzrost status quo. Ale
administracja Busha nie określono wykonawczych w celu wsparcia tej
ustawy.
Prezydent w poniedziałek Oczekuje met się również, że wnioski tout
mówi zwiększyłyby czystych źródeł energii, a także produkujące bardzo
potrzebnych miejsc pracy w tak zwanych "zielonych" branż.
Dodaj komentarz